{ "currentVersion": 10.91, "serviceDescription": "1.) přehledná situace varianty 1a v úseku Pražská - Koželužská - přemostění - Zámeček; zpracoval CityPlan s.r.o. 11/2003 * * * \n\n\n2.) digitalizace variant přeložky silnice I/23 v úseku Koželužská - poliklinika, tzv. jihozápadní obchvat Třebíče v úrovni SROVNÁVACÍ STUDIE z roku II/2000, vypracoval CityPlan s.r.o. , v roce 6/2001 studie zahrnula pouze varianty 1,3,7 * * * \n\n\n3.) dále výkres obsahuje digitalizaci studie přeložky silnice I/38 na rychlostní komunikaci Znojmo-Jihlava včetně tzv. třebíčské varianty - zpracováno 2001 DHV CR s.r.o.", "mapName": "obchvat I.23 JZ pův.varianty", "description": "", "copyrightText": "", "supportsDynamicLayers": false, "layers": [ { "id": 0, "name": "varianty 1-7 schematicky (osy)", "parentLayerId": -1, "defaultVisibility": true, "subLayerIds": [ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ], "minScale": 25000, "maxScale": 0, "type": "Group Layer" }, { "id": 1, "name": "varianta 1 (r.2001)", "parentLayerId": 0, "defaultVisibility": true, "subLayerIds": null, "minScale": 25000, "maxScale": 0, "type": "Feature Layer", "geometryType": "esriGeometryPolyline" }, { "id": 2, "name": "varianta 2 (r.2000)", "parentLayerId": 0, "defaultVisibility": true, "subLayerIds": null, "minScale": 25000, "maxScale": 0, "type": "Feature Layer", "geometryType": "esriGeometryPolyline" }, { "id": 3, "name": "varianta 3 (r.2001)", "parentLayerId": 0, "defaultVisibility": true, "subLayerIds": null, "minScale": 25000, "maxScale": 0, "type": "Feature Layer", "geometryType": "esriGeometryPolyline" }, { "id": 4, "name": "varianta 4 (r.2000)", "parentLayerId": 0, "defaultVisibility": true, "subLayerIds": null, "minScale": 0, "maxScale": 0, "type": "Feature Layer", "geometryType": "esriGeometryPolyline" }, { "id": 5, "name": "varianta 5 (r.2000)", "parentLayerId": 0, "defaultVisibility": true, "subLayerIds": null, "minScale": 25000, "maxScale": 0, "type": "Feature Layer", "geometryType": "esriGeometryPolyline" }, { "id": 6, "name": "varianta 6 (r.2000)", "parentLayerId": 0, "defaultVisibility": true, "subLayerIds": null, "minScale": 25000, "maxScale": 0, "type": "Feature Layer", "geometryType": "esriGeometryPolyline" }, { "id": 7, "name": "varianta 7 (r.2001)", "parentLayerId": 0, "defaultVisibility": true, "subLayerIds": null, "minScale": 25000, "maxScale": 0, "type": "Feature Layer", "geometryType": "esriGeometryPolyline" }, { "id": 8, "name": "varianta 1a podrobně", "parentLayerId": -1, "defaultVisibility": true, "subLayerIds": [ 9, 10 ], "minScale": 10000, "maxScale": 0, "type": "Group Layer" }, { "id": 9, "name": "linie", "parentLayerId": 8, "defaultVisibility": true, "subLayerIds": null, "minScale": 0, "maxScale": 0, "type": "Feature Layer", "geometryType": "esriGeometryPolyline" }, { "id": 10, "name": "(plochy)", "parentLayerId": 8, "defaultVisibility": true, "subLayerIds": null, "minScale": 0, "maxScale": 0, "type": "Feature Layer", "geometryType": "esriGeometryPolygon" }, { "id": 11, "name": "studie R I/38 (r.2001)", "parentLayerId": -1, "defaultVisibility": true, "subLayerIds": null, "minScale": 200000, "maxScale": 0, "type": "Feature Layer", "geometryType": "esriGeometryPolyline" } ], "tables": [], "spatialReference": { "wkid": 102067, "latestWkid": 5514 }, "singleFusedMapCache": false, "initialExtent": { "xmin": -653813.5749431591, "ymin": -1153815.5745471567, "xmax": -650107.2300618953, "ymax": -1151763.796887367, "spatialReference": { "wkid": 102067, "latestWkid": 5514 } }, "fullExtent": { "xmin": -671953.2012000009, "ymin": -1172492.068599999, "xmax": -650248.6827000007, "ymax": -1132296.4552999996, "spatialReference": { "wkid": 102067, "latestWkid": 5514 } }, "minScale": 200000, "maxScale": 0, "units": "esriMeters", "supportedImageFormatTypes": "PNG32,PNG24,PNG,JPG,DIB,TIFF,EMF,PS,PDF,GIF,SVG,SVGZ,BMP", "documentInfo": { "Title": "", "Author": "", "Comments": "1.) přehledná situace varianty 1a v úseku Pražská - Koželužská - přemostění - Zámečekzpracoval CityPlan s.r.o. 11/2003\n\n2.) digitalizace variant přeložky silnice I/23 v úseku Koželužská - poliklinika, tzv. jihozápadní obchvat Třebíče v úrovni SROVNÁVACÍ STUDIE z roku II/2000, vypracoval CityPlan s.r.o. , v roce 6/2001 studie zahrnula pouze varianty 1,3,7\n\n3.) dále výkres obsahuje digitalizaci studie přeložky silnice I/38 na rychlostní komunikaci Znojmo-Jihlava včetně tzv. třebíčské varianty - zpracováno 2001 DHV CR s.r.o.", "Subject": "jihozápadní obchvat Třebíče I/23 - původní varianty 1-7 z roku 2000-2001", "Category": "", "AntialiasingMode": "Best", "TextAntialiasingMode": "Force", "Keywords": "obchvat Třebíč" }, "capabilities": "Map,Query,Data", "supportedQueryFormats": "JSON, geoJSON", "exportTilesAllowed": false, "referenceScale": 0, "datumTransformations": [ { "geoTransforms": [ { "wkid": 1623, "latestWkid": 1623, "transformForward": true, "name": "S_JTSK_To_WGS_1984_1" } ] }, { "geoTransforms": [ { "wkid": 1623, "latestWkid": 1623, "transformForward": false, "name": "S_JTSK_To_WGS_1984_1" } ] } ], "supportsDatumTransformation": true, "maxRecordCount": 1000, "maxImageHeight": 4096, "maxImageWidth": 4096, "supportedExtensions": "" }